La terminologia de la formació en línia

imatge d'una persona teclejant

En l’àmbit de la formació, una de les primeres conseqüències de la pandèmia de la COVID-19 va ser la transformació a correcuita d’activitats formatives presencials en activitats en línia. A partir del mes de març els webinars i els meets van inundar les xarxes i van proliferar els anglicismes, els quals es van sumar als que ja freqüentaven el món de la formació, com ara feedback, mentoring, discussion group o, fins i tot, el fàcilment evitable online.

En aquest article publicat al blog de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya, Montserrat Serra i Anna Arnall reflexionen sobre alguns usos terminològics freqüents i sobre els anglicismes que cal evitar.

 

SERRA, Montserrat; ARNALL, Anna. “La terminologia de la formació en línia” [en línia]. EAPC Blog (17 novembre 2020).
<https://eapc.blog.gencat.cat/2020/11/17/la-terminologia-de-la-formacio-en-linia-montse-serra-i-anna-arnall/>